آموزش شستشوی کوسن مبل در منزل

آموزش شستشوی کوسن مبل در منزل


روش شستشوی کوسن مبل در منزل

در هر منزل، کوسن‌ها به عنوان یکی از عناصر اصلی تزئینات داخلی و راحتی محیط زندگی شناخته می‌شوند. این اشیاء نرم و دلپذیر، نه تنها جلب آراستگی و زیبایی در فضاهای مختلف، بلکه ارائه یک حس آسایش به افراد استفاده کننده را نیز به همراه دارند.

با گذر زمان و به علت استفاده مداوم، نیاز به شستشو و نگهداری منظم از این پارچه‌های زیبا و کاربردی برای حفظ نظم و طراوت آنها امری ضروری می‌شود. در این راستا، در این مقدمه به راهنمایی برای شستشوی کوسن مبل در منزل می‌پردازیم.

روش شستشوی کوسن مبل در منزل

برای شستشوی کوسن مبل در منزل، می‌توانید این مراحل را دنبال کنید:

۱. جدا کردن کاور یا پوشش کوسن:

اگر پوشش قابل جدا شدن است، ابتدا پوشش کوسن را خارج کنید.

۲. بررسی برچسب شستشو:

گاهی بر روی پوشش کوسن یک برچسب شستشو و دستورات مربوط به نحوه شستشو و نگهداری وجود دارد. بهتر است به توصیه‌های آن برچسب عمل کنید.

همچنین بخوانید


مزیت شستشوی مبل در محل این است که لازم نیست شما مبل‌های خود را از خانه خارج کنید. در نتیجه احتمال ضربه خوردن و آسیب به مبل وجود ندارد…

۳. انتخاب شوینده مناسب برای شستشوی کوسن مبل در منزل:

شوینده را باید طوری انتخاب کنید که در عین حال مبل را تمیز کرده و به بافت آن آسیبی نزند. ابتدا مواد سازنده پارچه کوسن را بشناسید. برخی از پارچه‌ها نیاز به شوینده خاص دارند. پیش از استفاده از شوینده بر روی کل کوسن، یک تست در یک نقطه کوچک و غیرقابل‌رؤیت انجام دهید تا از عدم آسیب به پارچه اطمینان حاصل کنید.

۴. شستشو در ماشین لباسشویی:

اگر پوشش قابل شستشو در ماشین لباسشویی است، آن را در ماشین لباسشویی بریزید. از آب سرد یا آب ملایم گرم استفاده کنید. از مواد شوینده نرم‌کننده نیز استفاده کنید.

۵. شستشو به صورت دستی:

اگر کاور کوسن قابل شستشو در ماشین لباسشویی نیست یا به دلایلی نمی‌خواهید از ماشین لباسشویی استفاده کنید، می‌توانید آن را به صورت دستی شستشو دهید. از آب ملایم و مواد شوینده مناسب برای پارچه استفاده کنید.

۶. خشک کردن:

پس از شستشوی کوسن مبل در منزل چه به صورت دستی یا در ماشین لباس‌شویی، پوشش را به آرامی از آب خارج کنید و بگذارید خود به خود خشک شود یا از خشک‌کن با دمای پایین استفاده کنید. فراموش نکنید که نباید پوشش را در معرض نور مستقیم آفتاب قرار دهید. اینکار باعث رنگ پریدگی و پوسیدگی کاور می‌شود.

آموزش شستشوی کوسن مبل در منزل

شستشوی مبل در منزل

۱. از بین بردن گرد و خاک:

ابتدا با جارو برقی، تمام نقاط مبل را جارو کنید تا تمامی گرد و خاک‌ها از آن جدا شود.

۲. شناسایی لکه‌ها:

در مرحله بعد مبل را به دقت ببرسی کنید تا از وجود لکه‌ها و نوع آنها مطلع شوید.

۳. پاک کردن لکه‌ها:‌

قبل از اقدام به شستشوی مبل، ابتدا با توجه به لکه‌های موجود و نوع آنها، اقدام به پاک کردن آنها کنید. برای مثال می توانید از محلول‌ها لکه‌بر خانگی، مایع لباسشویی یا ظرفشویی بسته به نوع لکه‌ها استفاده کنید.

معرفی بهترین و معتبر ترین قالیشویی در کرج و حومه کرج

قالیشویی بانو کرج با بیش از ۵۰ سال سابقه کار در صنعت قالیشویی استان البرز و شهر کرج، آماده ارائه کلیه خدمات قالیشویی، مبل شویی و خدمات ترمیم و بازسازی در سراسر کرج و حومه کرج می باشد. شرکت قالیشویی بانو کرح با استفاده از کادری مجرب، اموزش دیده و تحصیل کرده همواره در تلاش بوده تا بهترین و با کیفیت ترین خدمات قالیشویی را به مشتریان و همشهریان عزیز ساکن شهر کرج و حومه کرج ارائه دهد.قالیشویی بانو عضو رسمی اتحادیه قالیشویان کرج بوده و کلیه خدمات این شرکت و نرخ نامه و فاکتور های صادر شده این مجموعه زیر نظر اتحادیه قالیشویان کرج می باشد.

قالیشویی خوشنام کرج مجری ارائه کلیه خدمات قالیشویی و لکه برداری در سراسر کرج و تهران، اگر فرش دوست داشتنی شما دچار لکه‌ی روغن شده است باما تماس بگیرید تا با ماشین آلات بروز و پیشرفته خود این لکه هارا برای همیشه از روی فرش شما حذف کنیم. فقط کافی است با شماره های: ۰۲۱۹۱۰۰۸۶۸۷ و ۰۲۶۳۴۲۱۵۹۹۰تماس گرفته یا فرم سفارش آنلاین خدمات را پر کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *