قالیشویی در مهرشهر

قالیشویی در مهرشهر | قالیشویی خوشنام کرج با چندین سال سابقه درخشان در این زمینه مورد اعتماد مشتریان خود بوده و یکی از بهترین قالیشویی های سطح کرج می باشد،این قالیشویی در مهرشهر کرج هم دارای شعبه ای مجهز به آخرین تکنولوژی های لازم،افرادی ماهر و موادی ارگانیک می باشد.

قالیشویی مهرشهر کرج با سرویس های ممتاز و مجهز آماده سرویس دهی به ساکنین محترم منطقه مهرشهر و حومه می باشد برای درخواست سرویس کافیست به شعبه ما در مهرشهر یا شماره های ارتباطی ما تماس حاصل نمایید.

مهرویلا، بلوار یادگار امام، بین رودکی و خیام شرقی

قالیشویی خوشنام در مهرشهر:

همانطور که میدانید ، کفپوش خانه بیشتر به صورت فرش ماشینی می باشد که ممکن است دچار رنگ پریدگی و یا سوختگی شود و همچنین صدمات بیشتری هم به فرش شما وارد بگردد. قالیشویی خوب مهرشهر با افتخار قادر است مشکلات فرش شما را به خوبی ترمیم کرده و شستشوی فرش های شما را نیز انجام دهد.

قالیشویی کرج مهرشهر قادر است ، سوختگی های ایجاد شده بر روی فرش را مرمت کرده ، و در صورتی که فرش شما دچار رنگ رفتگی شده است دیگر نگران نباشید زیرا که مجموعه قالیشویی نزدیک مهرشهر به خوبی می تواند رنگ فرش شما را تثبیت کند.

سفارش آنلاین

با ثبت سفارش خدمات مورد نظر خود به صورت آنلاین به راحتی ۱۰ الی ۱۵ درصد تخفیف واقعی خدمات قالیشویی و مبل شویی خوشنام را دریافت کنید. توجه داشته باشید که برای ثبت سفارش پر کردن فیلد هایی که دارای (*) هستند ضروری می باشد، پس از پر کردن فرم دکمه ثبت سفارش رو بفشارید تا اپراتورهای ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.

تماس با ما:

ویژگی های قالیشویی مهرشهر :

از ویژگی های شرکت قالیشویی مهرشهر ، شست و شوی فرش های شما به صورت فوری می باشد که شرکت نیرو های انسانی خود را کاهش داده است و با به کارگیری جدیدترین تکنولوژی مدرن روز دنیا توانسته است عملیات شست و شوی فرش های ماشینی و دستباف شما را با بهترین کیفیت ممکن انجام دهد.

علاوه بر شست و شوی فرش های شما توسط قالیشویی در مهرشهر ، عملیات خشک کردن نیز به عهده شرکت بوده است که خشک کردن فرش های ماشینی و دستباف شما به وسیله ماشینی بوده و زمان آن به حداقل رسیده است.

در صورتی که میخواهید قالیشویی در مهرشهر را پیدا کنید ، کافی است با ما تماس گرفته و یا سفارش خود را برای قالیشویی در سایت این مجموعه ثبت نمایید تا پشتیبانی سایت با شما برای هماهنگی های بعدی تماس بگیرد.

قالیشویی در مهر شهر با هدف سرعت و کیفیت کار خود را آغاز کرده است و توانسته است چندین سال با نیرو های مجربی که در اختیار دارد پاسخگوی تمامی نیاز هموطنان مهرشهری باشد.

توجه داشته باشید که شرکت دارای یک مرحله کنترل کیفیت نیز می باشد و بعد از اینکه قالیشویی در مهر شهر فرش های شما را شست و شو داد وارد مرحله کنترل کیفیت خواهد شد.

و بعد از اینکه در کنترل کیفیت فرش تایید شد ، درون کاور قرار داده شده و برای مشتری ارسال میشود ، پروسه قالیشویی در مهرشهر بین ۲۴ الی ۴۸ ساعت می باشد و فرش های شما خیلی سریع تحویل داده خواهد شد.

۲ دیدگاه‎‌ها

  • باسلام وخسته نباشید
    یک سوال داشتم چرا قیمت ها در زمان تحویل فرق دارد بنده تماس گرفته با شرکت که فرمودند متری۱۵هزار تومان شستشو شوی عادی است یعنی میشود یک فرش شیش متری ۹۰هزار تومان اما چرا درب منزل ۱۵۰هزارتومان و ۲۰هزارتومان هزینه بسته بندی و ۳۰تومن هزینه ارسال که میشود ۲۰۰هزار تومان در صورتیکه شستشو با دستگاه هست و در مواد هم هیچ فرقی نداره فقط سرعت شستشو فرق دارد که علاشو و معمولی زمان علاشور بیشتر است لطفا پیگیری کنید ودرضمن مثل قدیم نیست که فرشها دستباف باشن و زیاد کثیف باشن چون امروزه شستشو فرش تایم دارد شده سالی یک بار برای خانمها حتی اگر تمیز باشد بازهم میشورن بنده خودم و همسرم شاغل هستیم ورفت و امدی هم نداریم فرشها رو هم تازه خریده فقط بعلت پرز نو بودن برود دادیم شستشو و نیازی به علا شوری نداشت باتشکر از عوامل زحمتکش قالیشویی خوشنام سپاسگذارم بابت تمام خدمات خوب شما

    • سلام و خسته نباشید جناب موسوی عزیز
      نوع شتشوی فرش با توجه به جنش فرش توسط کارشناس تعیین می‌شود، شستشوی معمولی فقظ شستشو با آب و تاید هست و اعلاء شویی با استفاده از تاید و شامپوی مخصوص انجام می شود در اعلا شویی فرش شما دوبار با دو مواد مختلف شستشوی داده می شود و ریشه های فرش نیست با آب ژاول شستشو داده شده و سفید می شوند. دلیل افزایش هزینه شستشوی اعلا شویی برای فرش شما بوده و هزینه بنسته بندی و کارو، ارسال نیست طبق تعریفه اتحادیه از شما دریافت شده. امیدوارم توضیحات بنده ابهامات دهن شمارا برطرف کرده باشد.
      مجموعه قالیشویی خوشنام برای شما آرزوی موفقیت و سربلندی دارد.
      از این که مارا انتخاب کردید، به خود می بالیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *