قالیشویی هشتگرد

شعبه رسمی قالیشویی خوشنام در هشتگرد

قالیشویی هشتگرد شعبه رسمی قالیشویی خوشنام

قالیشویی هشتگرد یکی از شعبات کارخانه قالیشویی خوشنام در البرز می باشد، این مجموعه نیز همانند سایر شعبات قالیشویی خوشنام در استان البرز مجاز و تحت نظارت اتحادیه قالیشویان استان البرز و شهر کرج می باشد، خدمات این شعبه از قالیشویی هشتگرد نیز در کارخانه قالیشویی خوشنام در کرج انجام می شود که در این بخش اشاره کوتاهی به گستردگی خدمات این قالیشویی در هشتگرد اشاره خواهیم کرد.

 

از مهمترین خدمات شعبه قالیشویی هشتگرد خوشنام می توان به: شستشوی تخصصی انواع فرش های ماشینی با نظارت کارشناس و استفاده از مواد شوینده درجه یک، شستشوی تخصصی و اعلا شویی انواع فرش های ماشینی، شستشوی انواع موکت های ساده، پرز دار و پالاز، خشکشویی تخصصی و حرفه ای انواع مبلمان، خوشخواب های تک نفره و دونفره، صندلی های میز ناهار خوری و … خدمات تکمیلی و آرایشی از جمله، رفوگری فرش، ترمیم و بازسازی، شیرازه دوزی، چرم دوزی، رفع سوختگی، لکه برداری و … توسط استادان با تجربه صنعت فرش.

ارتباط با قالیشویی خوشنام هشتگرد

خدمات قالیشویی هشتگرد خوشنام

شستشوی تخصصی فرش دستبافت

شستشوی انواع فرش های دستبافت در کارخانه قالیشویی بانو زیر نظر کارشناس و استفاده از مواد شوینده درجه ۱ مطابق با جنس و نوع فرش دستبافت شما.

شستشوی انواع فرش ماشینی

شستشوی انواع فرش های ماشینی به صورت تمام اتوماتیک با شستشوی در دو مرحله و شستشوی با آب گرم، و شستشوی هر دوروی فرش ماشینی شما با بهترین کیفیت.

شستشوی انواع موکت

شستشوی انواع موکت های ساده و پرز دار، پالاز و .. با استفاده از سیستم شستشوی ویژه موکت بدون آسیب به بافت موکت با بهترین کیفیت شستشوی با مواد شوینده مخصوص.

خشکشویی مبلمان و خوشخواب

خشکشوی ی انواع مبلمان های راحتی، چرمی، کلاسیک، استیل، چرمی و … خشکشویی انواع خوشخواب های تک نفره و دو نفره با مواد شوینده درجه یک آلمانی

شستشوی انواع گلیم و فرش های سنتی

شستشوی تخصصی و سنتی انواع گلیم و جاجیم های سنتی، به روش کاملا سنتی با بهترین کیفیت، استفاده از مواد شوینده گیاهی و آبکشی کامل برای جلوگیری از پوسیدگی و فرسودگی
قالیشویی هشتگرد
قالیشویی هشتگرد

قالیشویی هشتگرد مجهز به کارخانه‌ی اختصاصی

امروزه با توجه به گسترش شهرک ها و محله های مسکونی، افزایش خانوار و نیاز مردم به شرکت های خدماتی و قالیشویی کرج هر روز بیشتر از دیروز می شود، در این بین شرکت ها و دفاتر خدماتی نظافتی و قالیشویی در هشتگرد شروع به تبلیغ و ارائه خدمات می کنند، در این بین یکی از مهمترین دغدغه های مردم انتخاب و اعتماد به یک مجموعه و یا شرکت خدمات قالیشویی هشتگرد می باشد که این اطمینان را داشته باشند تا فرش دوست داشتنی خود را به مجموعه ای مجاز و ثبت شده می سپارند.

با توجه به رشد قارچ گونه دفتر های قالیشویی غیر مجاز که با تبلیغات های متعدد اقدام به جمع آوری فرش های مشتریان می کنند این نگرانی به حق مشتریان باعث شده که ما در قالیشویی خوشنام هشتگرد تمام دغدغه های آنها را رفع کرده و بهترین خدمات را برای آنها ارائه دهیم که در این بخش به برخی از ویژگی های قالیشویی خوشنام شعبه هشتگرد اشاره خواهیم کردو

 قالیشویی خوشنام در هشتگرد بر خلاف برخی از قالیشویی های هشتگرد دارای کارخانه ای مجهز در نزدیک هشتگرد بوده که فرش های شما عزیزان را با حذف واسطه ها تحت نظر کارشناس با بهترین کیفیت شستشو داده و خدمات شستشوی فرش خود را ضمانت میکند. همچنین قالیشویی خوشنام هشتگرد عضو رسمی اتحادیه قالیشویان البرز بوده و کلیه خدمات، فاکتور های صادره، مواد شوینده مورد استفاده در کارخانه تحت نظر و مورد تایید اتحادیه قالیشویان بوده که این امر خیال شما مشتریان عزیز را راحت خواهد کرد.

اهمیت سپردن فرش به قالیشویی معتبر و مجاز در هشتگرد

یکی از مهمترین اهمیت های سپردن فرش به قالیشویی هشتگرد مجاز بودن و معتبر بودن این مجموعه می باشد، قالیشویی خوشنام تحت نظارت اتحادیه فعالیت داشته و مجاز می باشد، از این رو کلیه خدمات این قالیشویی تحت نظارت کارشناسان اتحایه قالیشویی هشتگرد می باشد و در صورت عدم رضایت مشتری قالیشویی خوشنام موظف به پاسخگویی و رفع مشکل مشتری است.

با سپردن فرش ها به قالیشویان غیر مجاز با به وجود آمدن کوچکترین مشکل برای فرش شما آن مجموعه مورد نظر نه به شما و نه به هیچ ارگانی پاسخگو نبوده و شما نیز نمیتوانید برای احقاق حق خود به اتحادیه مراجعه کرده و شکایت خود را ثبت کنید، همچنین قالیشویان غیر مجاز همگی فرش ها را به صورت واسطه ای به یک کارخانه دیگر می سپارند و این کارخانه ها به دلیل شستشوی فرش های چند قالیشویی شستشو رو به صورت فله ای انجام داده و کارشناسی قبل و بعد از شستشو ندارند.

همچنین فرش هایی که به صورت فله ای شستشو داده می شوند تمیزی و کیفیت مناسب را نداشته و فرایند شستشوی آنها به سرعت اتفاق انفاده و فرش شما فقط سطحی تمیز میشود و یا در خیلی از موارد شما هیچ تغییری در فرش خود که بعد از شستشو به شما تحویل می دهند نخواهید دید.

پس همیشه به خاطر داشته باشید که در انتخاب قالیشویی هشتگرد دقت لازم را داشته باشید تا خدمات شستشوی فرش خود را با کیفیت انجام دهید تا دچار مشکلات احتمالی سپردن فرش ها به قالیشویان غیر مجاز نشوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *