افزایش قیمت قالیشویی

افزایش قیمت قالیشویی


گرانی ها و آسیب به قالیشویی ها

گرچه گرانی قیمت ها برای شست و شوی فرش ها ممکن است به مذاق ما خوش نیاید اما همه ی این افزایش قیمت ها نتیجه ی مستقیم گرانی های این دوره است.با افزایش روزانه قیمت ها که ناشی از افزایش قیمت دلار است در سطح بازار بی ثباتی ایجاد می شود. همچین امر صدمات جبران ناپذیری به مشاغل مختلف از جمله قالیشویی ها وارد می کند.برای این که با دلایل افزایش قیمت شست و شوی فرش ها آشنا شوید با ما همراه باشید.

همان گونه که می دانید شست و شوی فرش ها نیاز به استفاده از منابعی مانند آب و برق دارد. پرداخت قبوض برق و همچنین خرید حق امتیاز چاه برای قالیشویی ها گاهی گران تر از آن چه می ارزند.همچنین پرداخت دستمزد کارگران نیز خود مشکلی بزرگ است چرا که با روند افزایش قیمت ها، کارگران نیز دستمزدی بیشتر درخواست می کنند.

با توجه به این که تعلیم یک کارگر برای کار با ماشین آلات و آشنایی او با ظرافت های کار دشوار است اغلب از دست دادن این کارگر ها برای قالیشویی ها گران تمام می شود.

راه های دریافت خدمات قالیشویی کرج

۰۲۶۹۱۰۰۸۶۸۷

۰۲۶۳۴۲۱۵۹۹۰

سفارش آنلاین

با ۲۰ خط ویژه و فوری در سراسر کرج

یک قالیشویی متوسط روزانه با هزینه های بسیاری مواجه است که باعث می شود برقرار کردن تعادل میان دخل و خرج بسیار دشوار گردد.

تهیه ابزار کار نیز مشکلات خاص خود را دارد. قیمت این ابزار و ماشین آلات روزانه افزایش می یابد در نتیجه فروشندگان علاقه ای به فروش آن ها ندارد.

فروش این محصولات باعث می شود که خود فروشندگان برای تهیه دوباره همان محصول دچار مشکل شوند در نتیجه قیمت به صورت روزانه بالا می رود.

هزینه تعمیر ابزار نیز ارزان تمام نمی شود. در صورت آسیب دیدن هر یک از ماشین آلات، قطعات اصل و گاه غیر اصل نیز به سختی پیدا می شود و در صورت پیدا شدن نیز نیاز به هزینه های گزاف دارد.

با این همه قیمت تمام شده ی شست و شوی یک فرش به نسبت شست و شوی آن در خانه مقرون به صرفه است. قت داشته باشید که افزایش قیمت ها در قالیشویی ها نتیجه ی ده ها دلیل اقتصادی است اما همچنان شست و شوی خانگی توصیه نمی شود.

چرا شست و شو در قالیشویی ها مقرون به صرفه است؟

۱. صرفه جویی در مصرف آب

آب مصرفی در قالیشویی ها آب آشامیدنی نیست. شما با استفاده از آب شرب در شست و شوی فرش ها به ذخایر آب آشامیدنی سد ها آسیب می رسانید.پس بهتر است با یک هزینه ی اندک فرش های خود را به متخصصان بسپارید.

۲. صرفه جویی در وقت

همه ی ما اکثر ساعات روز را درگیر کار هستیم و پس از آن نیاز به استراحت و وقت گذراندن با خانواده ی خود داریم. یکی از بهترین روش ها برای ذخیره ی زمان سپردن قالی ها به متخصصان شست و شو است. شما می توانید بهترین شست و شو را در کمترین زمان ممکن و بدون خستگی دریافت کنید.

۳. شست و شوی عمقی

با سپردن فرش های خود به قالیشویی دیگر نیازی نیست با شک به فرش های شسته شده ی خود نگاه کنید. متخصصان شست و شو با استفاده از بهترین مواد و ابزار فرش های شما را می شویند و کمترین آسیب را به آن وارد می کنند.

دلایل افزایش هزینه های شست و شوی فرش

  1. بی ثباتی نرخ ارز
  2. هزینه ی بالای تعمیر ماشین آلات حرفه ای
  3. هزینه بالای کرایه زمین
  4. بالا رفتن حق آب
  5. افزایش دستمزد کارگران
  6. قیمت بالای ماشین آلات برای خرید و شروع کار
  7. تامین مخارج برق

افزایش قیمت ها در چه حدودی است؟

شاید بر اساس هزینه های ذکر شده به این نتیجه برسید که افزایش قیمت برای هر فرش نیز رشد بسیار بالایی داشته است. در جواب باید بگوییم که این هزینه ها در مجموع برای یک قالیشویی حساب می شود اما افزایش قیمت برای شست و شوی هر فرش مقداری اندک است.

این امر به نفع مشتری ها است چرا که با کمترین هزینه و صرف زمان شست و شویی عالی را دریافت می کنند.بر اساس آنچه گفته شده صرفه اقتصادی شست و شو توسط متخصصان بسیار زیاد است پس به جای از بین بردن ذخایر آب شرب و خستگی زیاد بهتر است از متخصصان شست و شوی فرش کمک بگیرید و سلامت خود و خانواده ی خود را تضمین کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *